Do zadań Archiwum Zakładowego należy prowadzenie spraw przechowywania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej w zakresie ustalonym Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Archiwum Zakładowe wydaje następującą dokumentację osobowo – płacową:
⦁ zaświadczenia o zatrudnieniu,
⦁ zaświadczenia o wykonywaniu pracy w szczególnych warunkach,
⦁ zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7.
Wniosek powinien zawierać następujące dane:
⦁ imię i nazwisko
⦁ datę i miejsce urodzenia
⦁ nr PESEL
⦁ imię ojca
⦁ nr telefonu kontaktowego
⦁ adres do korespondencji.
Lokalizacja: Archiwum Zakładowe, ul. Kucelińska 16, 42 – 202 Częstochowa (budynek za Przychodnią „Amicus”)
Dane kontaktowe:
Godziny przyjęć: od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8.00 – 16.00.
Telefony: +48 34/ 363 91 83, +48 604 301 650
Adres do korespondencji: RFG S.A. Aleja Pokoju 44, 42-202 Częstochowa
E-mail:
Formularze do pobrania:
1. Wniosek o wydanie dokumentacji osobowo – płacowej.
2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu uzyskania dokumentacji kadrowo-płacowej z Archiwum.
Archiwum nie pobiera opłat za sporządzenie dokumentacji osobowo – płacowej.